kelebegimm07 ya o ağrıdan neler çektim 13 haftalıkken. Yattığın ve uzandığın yeer rahat olsun ben riskli gebelik geçirdiğim için o haftalar annemgilde ve kayınvalidemgilde kalmıştım koltukta yatmaktan ağrıyormuş evime geçip yatağıma yatınca rahat bi nefes aldım şuan 34 haftalığım ara ara yine oluyor oda normal sanırım artık 🙄