Damla4150 5 Haziran, herşeyimiz hazır çocuk odası zaten vardı anne yanı beşik,gardrop,yatak,bebek arabası 2 buçuk yaşında oğlum var abisinin eşyalarını kullancaz oğluma inşallah.Sadece hastane çantasını yerleştirmek kaldı kıyafetler yıkandı ütülencek 33+1💙