Zehra-Arda Duygus97 benimde 26 haftam bitti bugün 🙈Şu günlerin yüzü suyu hürmetine inşallah değilizdir yaa rabbim kimseye yaşatmasın 🤲
Duygus97 Zehra-Arda inşallah canım aynen vallahi psikolojik olarak bile yetiyor insana dışarı çıkmaya korkar oldum annemden bulasmıstı bana da 🥺 Allah korusun herkesi bir an önce bitsin şu hastalık 🤲🏻
Ysmn029 Duygus97 aminnn kimseye yaşatmasın size de çok geçmiş olsun 🌸 bi gün daha bekleeyşm geçmezse test vereyim bi en iyisi ben
Duygus97 Ysmn029 Allah razı olsun 🤲🏻 bence de her ihtimale karşı verin tedavi edilemiyoruz malesef doktor bana parol bile içme dedi ateşim çıkmadığı sürece. En azından için rahatlar sen yine de portakal kivi bol bol yüklen Allah şifa versin😊
2kusunannesi Şu an aynısını bende yaşıyorum canım ağrıma yanma gibi bişey tam anlamadım sürekli su içiyorum
Buketkucuk Ysmn029 sıcak birşeyler içebilirsin yumuşatır, kimisi tam tersi dondurma yer çivi çiviyi söker hesabı 🤭
Duygus97 Buketkucuk halam da bana soğuk kola iç demişti de eşim izin vermedi 😀 hamile olmasam kesinlikle denerdim işe yarayacak mı diye 😀
Buketkucuk Duygus97 kola değil de dondurma falan ye ya da soğuk su iç belki işe yarar denemehe değer😋
Nilsubatu Ysmn029 propolis boğaz spreyi oluyor onu bana doktorum önermişti ama yine de sizde danışarak alın doktorunuza ben covit olduğumda kullanmıştım çok yanıyordu boğazım
ikinciannelikseruveni Ysmn029 ballı limonlu zencefil karisimi atomdur 👍🏽 Bogazi yumusatmak, oksuruk varsa yok etmek icin de sicak sut, bal, karabiber 👍🏽👍🏽
Sulebebek Ysmn029 benimde yemekten sonra genellikle boğazımda balon varmış gibi bi rahatsızlık oluyor. 2 saat sonra ya da dinlenmeyle geçiyor.
Meleekdincc Sadece burun akıntım vardi binada herkes pozitif çıkınca tedbir amaçlı olarak test verdim pozitif çıktı karantina 3.günüm😔