Ysmn029 Kızlar boğazım acıyor böyle çok değil ama rahatsız ediyor işte başka bişeyim yok ne içeyim malum ilaç falan da kullanamıyoruz🤦🏻♀️
Denizyildizii Ysmn029 geçen aynısı benimde oldu acile gittim hemen antibiyotik yazmış bende içime sinmedi kullanmadım. Birkaç güne kendi kendine geçti. Bol bol meyve ye ve istirahat et dinlen cnm. Boğaz pastili kullanılıyormu emin değilim ama bi eczaneye danışıp alabilirsin
Zehra-Arda Ysmn029 geçmiş olsun canım şuan benim de hafif acımaya başladı korkmaya başladım bir yandan inşallah virüs falan değiliZdir ya
Duygus97 Ysmn029 korkutmak istemem ama covid belirtilerim boğaz acısıyla başlamıştı Allah korusun inşallah yoktur öyle bir şey 🤲🏻 yine de balla zencefilli karıştırın o da biraz yakıyor ama cok iyi geliyor iyice kötü olmadan yaparsanız iyi gelir inşallah Allah şifa versin 🤗
Buketkucuk Ysmn029 sıcak birşeyler içebilirsin yumuşatır, kimisi tam tersi dondurma yer çivi çiviyi söker hesabı 🤭
Eliz21 Bir tatlı kaşığı bal, bir çay kaşığı zencefil, zerdeçal ve tarçın hepsini karıştırıp ye geçer inşallah geçmiş olsun
Ysmn029 Zehra-Arda valla bende korkuyorum ama eşim de annemlerde falan bişe Yok . Kaynım grip oldu 3 4 gün önce bende bilmeden gittim test verdi o negatif büyük ihtimalle ordan bulaştı
Zehra-Arda Duygus97 az önce bal ve limonu sıcak suyula karıştırıp içtim yarın zencefil de aldırayım teşekkürler bilgiler için🙏🏼 🙈
Ysmn029 Zehra-Arda inşallahh yaa ben çok kolay hastalık kapan biriyim kaynım dan olduğunu düşünüyorum ama inşalalh korona falandeğildir
Duygus97 Ysmn029 inşallah yoktur tabi soğuk algınlığı da olabilir inşallah öyledir. Daha yeni atlattım 26 haftalıkken yakalandım ama öyle korktuğum gibi geçmedi Allah yardım ediyor 🤲🏻 sadece ilk 3 gün cok kötü oldum sonra yavas Yavas düzeldim Allah birdaha yaşatmasın özellikle hamilelere 🥺
Zehra-Arda Ysmn029 birde şuan hamilelikte bünyemiz daha hassas çok dikkat ediyoruz ama rabbim korusun inşallah herkesi
Duygus97 Zehra-Arda aynen limonlu su da iyi geliyor boğaz acısına bende sabahları yapıyordum hep. Allah şifa versin inşallah 🤲🏻
Ysmn029 Zehra-Arda Zehra-Arda aminnnn inşallah çok kızdım zatenn madem hasta niye söylemiyorsunuz dedim ama iş işten geçmişti
Ysmn029 Duygus97 aminnn kimseye yaşatmasın size de çok geçmiş olsun 🌸 bi gün daha bekleeyşm geçmezse test vereyim bi en iyisi ben
Zehra-Arda Duygus97 benimde 26 haftam bitti bugün 🙈Şu günlerin yüzü suyu hürmetine inşallah değilizdir yaa rabbim kimseye yaşatmasın 🤲