ozlemak42 kesinlikle doktor önemli olan özel devlet fark etmiyor o konuda şanslıydım şimdi 2. Gebeliğim ilk hadi dedim ozele gidelim anlaşmamız va 120 tl ye baktı kese boş 2 hafta sonra gel dedi eşim erkek olduğu halde o bile beğenmedi Dr u için rahat etmedi 3-4 gün sonra devletten randevu buldum gittim Allah razı olun sanki arkadaşımla görüşüyor gibiydim baktı evet kese boş hemen çatala çık alttan bakalım bı dedi ben tabi ekrana bakıyorum korkma bak işte burda kalp atımı dedi gösterdi en son gittiğimde 14+5 cinsiyeti söyleyecekti kordon da o bölgede olunca bana direk ekranı gösterdi erkek dicem ama bak kordonu da burda kan akışı şunlar dedi herşey gösterdi kızım çok geç gösterdi ilk hamilekik hemen ozele gittik bakti goremedi tersler gibi konuştu sinir olmuştum