pamukkizimm bulunduğum yer sebebiyle özel hastaneler berbat , güzel bir özel hasteneye gitmem de çok uzak resmen şehir değiştirmek benim için, o yüzden devlete gidiyorum ama doktorum alanında uzman buralarda baya bilindik ve ilgili aynı şekilde yanındaki asistanı da çok güzel muayene ediyor ilgileniyor, başka hastaneye gittim cinsiyeti için bakmadılar bile o yüzden kendi doktorumdan aşırı memnunum devlet ama olsun ilgi ve alakası özel gibi