Twinsmom66 Merweeeeee tâbi benim ikiz diye hatta iki bebek parası aldilar dr prof ve sigorta anlaşması yok ikisine 1000 tl verdim
SmeyyeDurmaz mom35 bugun gittim bi sorun olmadığıni bebek dogduktan sonra kontrol amacli birkere getirmemizi önerdi
Fatma61 Ben bugün gittim arkadaşlar araştırma hastanesine 79 tl ödedim sadece 5 dakika falan baktılar çok şükür bir sorun çıkmadı darısı sizlerin başına sağlıkla kucağınıza alın insallah
Vandb Fatma61 merhaba çiğli araştırma damı yaptırdınız acaba kadın doğum uzmanımı yönlendiriyor nasıl oluyor