Twinsmom66 mom35 benim.ikiz di . Ikizlerde kalp.problemi sik görüldüğü için bakti.dr um . Ultrason aletiyle.bakiyo zaten zor bisey değil.detayli taramadaki gibi
mom35 Allah razı olsun teşekkürler..Allahım sağ sali kucagımza almayı nasip etsin inşallah..Yanlış anlamazsan eğer muayene ücreti ne kadar acaba? [bilinmeyen]
Fatma61 Bana da doktor fetal eko çektir dedi 33 haftalık hamileyim ama.bir açıklama yapmadı biraz endişeleyim açıkcası yarin cektirecegim siz kaç haftalık hamilesiniz ne sebeple cektiriyorsunuz
Twinsmom66 Merweeeeee kalpteki damar genişliği kan pompalama gibi durumlarına bakmıştı kapakcikalr dilan inceledi sanirim ya 20. Haftamda gitmiştim hatırlamıyorum ama cd ve ayrıntılı bi açıklama yapmıştı çok sukur birşeyimiz cikmadi
Fatma61 Normalde 19.22.haftalarda yapılıyormuş ama benden 33.haftada istedi acaba bişeyden mi şüphelendi 🤔😢😢
mom35 Fatma61 İnşallah birşey çıkmaz.Allah büyük.O kadar korkuyorumki aynı şeyleri yaşamaktan.Hem içimde tarifsiz sevinç hemde korku..Allahım herkesin bebeğini sağ salim kucagına almayı nasip etsin
mom35 Benim bir bebeğim testler herşey normalken kalp hastası olarak doğdu ve öldü.Şimdi tekrar hamileyim 19 haftalık.Kontrol amaçlı yapılması gerekiyor.
Fatma61 Evet bana da normal rutin kontrolümde söyledi fetal eko çektir diye ama hiç açıklama falan yapmadi
Fatma61 Bende de ikili tarama ayrıntılı ultrason vs herşey normaldi ama şimdi bunu niye istedi ki canim sıkıldı inşallah kötü birşey yoktur
mom35 Fatma61 İnşallah canım allah büyük tek elimizden gelen dua etmek.Benimde bir bebeğimde gayet güzel hamilelik geçirdim.Doğumdan 2 gün sonra öldü.Testlerde anlaşılmamış kalp hastası oldugu.Aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum.
Fatma61 mom35 inşallah öyle birşey yaşamazsınız hiçbirimiz yaşamayalım Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin insallah
mom35 Bir kızım var gayet sağlıklı.O ölen bebeğimde her test yapılmıştı ve baya tanındık doktor prof.ilgileniyordu.Ama bazen kalp hastalıkları anne karnında belirti veremeyebiliyormuş.Bu arada teşekkür ederim canım allah razı olsun