SinemUnal seldaaaaaaaaaa tamamen şans gerçekten bu doğum işi inşallah sorunsuz şekilde kucağınıza alırsınız 🤲
Abece seldaaaaaaaaaa ben hic boyle bi sey duymadim belki dozunu fazla kacirmistirlar anestezisyenle ilgili bi sorun olusmus olabilir 🤷🏻♀️
Verasmommy seldaaaaaaaaaa epidural normal doğum yaptım. Sonrasında bir sorun yaşamadım çok şükür şartlarınız uygunsa tavsiye ederim😊🌸