seldaaaaaaaaaa Merhaba , epidural anestezi ile doğum yapan var mı , doğum sonrasi ne gibi durumlarla karşılaştınız
berraninannesi seldaaaaaaaaaa bende epidural doğum istiyorum bakalım hayırlısı 5 gün kaldı kızım ne zaman gelirse 😍bende burda bekliyim
Verasmommy seldaaaaaaaaaa epidural normal doğum yaptım. Sonrasında bir sorun yaşamadım çok şükür şartlarınız uygunsa tavsiye ederim😊🌸
Abece Epidural normal doğum yaptım ben doğum sonrasında ara sıra ilk zamanlar belimde ağrı oldu bir de ilk hafta baş ağrısı yaptı ama daha sonra herhangi bir olumsuzluk yasamadım
seldaaaaaaaaaa Abece bu şekilde doğum yapıp ayaklarında günlerce uyuşma olduğu ve üzerine basamayanlari duydum bu durumun kiloyla alakası var mı bilmediğim için soruyorum
Abece denizkizim açılma hızınıza bağlı benim 3 saat falan sürdü açılmam 5cm olana kadar. Ardindan iğneyi vurduklarinda bir daha bir sey hissetmedim nerdeyse oldukca azaltiyor ağrıyı
seldaaaaaaaaaa berraninannesi doğum sonrası bı sıkıntı oluyo mu peki bende epidural istiyorum fakat cesaret edemedim açıkçası 20 günüm kaldı benimde
Abece seldaaaaaaaaaa ben hic boyle bi sey duymadim belki dozunu fazla kacirmistirlar anestezisyenle ilgili bi sorun olusmus olabilir 🤷🏻♀️
berraninannesi seldaaaaaaaaaa bikaç doktora danıştım olumsuz yönde bir şey demediler. Oluşan ağrılar kişiden kişiye değişiyor sanıyorum. Benim akrabalarımda da epidural doğum yapan oldu memnunlardı ağrı sızı olmamıs gayet konforlu rahat doğumdu dedi ve bebeğinle güzelce rahatça ilgileniyorsun diyor bende yaptıracağım inşallah açıklık olursa 🤲
berraninannesi SinemUnal Nescafe içtiniz mi ? İçmek gerekiyormuş o zaman başağrısı yapmıyormuş öyle duydum ne kadar doğru bilmiyorum 🤷♀️
SinemUnal berraninannesi kahvenin içine düştüm yok geçmedi 6 tane serum yedim bir haftada yok yine geçmedi bir hafta sonda kendiliğinden geçti daha da geçmeseydi öldürün beni derdim artık 🥲
SinemUnal berraninannesi rahat geçirenler de var evet ama eğer bir sorun olursa kan yaması diye bir şey varmış onu yaptırın ağrılar anında geçiyormuş bana yapmadılar neden bilmiyorum 😒 geçen gün burda bir anestezi teknikeri bahsetmişti
seldaaaaaaaaaa SinemUnal umarım bı sıkıntı olmaz normal doğum istiyorum ama aynı zamanda çok korkuyorum
SinemUnal seldaaaaaaaaaa tamamen şans gerçekten bu doğum işi inşallah sorunsuz şekilde kucağınıza alırsınız 🤲