FatmanurAyz amin canim benim valahi zor ya ozele mecbur gidiyorum benim devlette hic ilgili doktor yok .. 4 ayimda bebegini alicaz dedikleri için bir gun boyunca ağladım ve ozele gittim oyle birsey yok kim dedi sana diyince bu doktorumla devam ettim .. baska yerde baska develte gitsem 40 dakika uzak her zaman esim izon alamiyor koronadan dolayi binemem dolmusa diye mecbur kaldik ozele bi sekilde biseyden kısıp gidiyorum valahi zor .. saglikla gelsin minnoslarimiz❤️🥰