FatmanurAyz ben yatirdim evet canim ya bende seker cikdi sinirda iste dahiliyeye yonlendirdi cihaz verdi onu aldim haftada iki gun olcuyorum diyetisyene yonlerdi ama malasef onada para veremem diye internette arastirdim.kendi kafama gore yapıyorum arada kacirdogimda oluyor hemen tarcinli sut iciyorum dengeliyor sekerimi .. benim ilgili ya cok sukur rennienin surubunu verdi iste banada cok sukur ise yaradi . Kac haftaliksin sen bi baska doktor değişikliği yapamiyomusun ☹️