Bu durumlarla ilgili ınternette çok fazla olumsuz yorum mesela bebeğimi aldılar yazıyor ama engelli olma ihtimali var diye aldırdım demiyor. Ben hamileliğimi öğrendiğimde resmen bu durum yüzünden mutluluğumu yaşayamadım günleri zehir ettim hem kendime hem esime.ama şimdi biraz daha topladım artık ınternetteki yorumları çok takmıyorum. Doktorlar bu kadsr acımasız yorum yapmıyor. Allah hepimize sağ salim bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin