Bendede mesela anti toxoplazma ıgm pozitif çıktı anti toxoplazma igg yani bağışıklık negatif yani şuanda bu enfeksiyonu geçiriyorum şuanda spiramisin tedavisi görüyorum bebeği koruması için çünkü 8 haftalıkken öğrendim bu durumu şuan 12 haftalık hamileyim yarından sonra detaylı ultrasonum var perinatolojiye görünmem söylendi fakat bende şöyle bi durum var 2 özel hastanede testi tekrarladı negatif çıktı birisi bunlardan üniversite hastanesi ama hangisine güvenmeliyim bilemiyorum