[silindi] Ozgecgdm peceteye dene rengi mukuslu geliŕse suyun koyu kahve gibi pembem si gibi olursa nisanin gelmis demektir ama sanmiyorum 31 haftalık daha mantar olabilir intihap gelmis akinti olabilir
minikturta Ozgecgdm terbiyesizler böylelerini atacan meslekten, böyle ilgisizler yüzünden piyasa işsiz dolu
Busra3509 Ozgecgdm korkma korkma Bende cok korkuyordum doktor normal dedi sızıntı seklinde idrar da olabilir akıntı da dedi. Baskı yapıyor ya bebek
Urasssss Boşalır gibi gelmesede de sızıntı şeklinde de gelir canim azarlamak yerine keşke bir ped koysaydi anlaşılır neyin ne olduğu çok mu zor ya bu kadarına da pes valla bu kadın doğum doktoru ve kuaför iki alandada hem cinslerimi kınıyorum
Ozgecgdm Urasssss 1 kere oldu bide haftası büyüdü bebek baskı yapıyor hepsini bosaltamiyoz belki öyle oldu dediler su öyle az gelmezmis ve gelmeden önce ufakta olsa bı ağrı olurmuş
PIRIL Ozgecgdm benim suyum bardaktan boşanırcasına gelmemişti ama devamı azar azar gelmişti. İdrar kaçırdığımı sanmıştım ilk ama sonra devamı da azar azar gelince anlamıştım.
Ozgecgdm PIRIL benim öyle bişey olmadı 1 kere oldu oda normal şükür bebeğim hareket ediyor kanama yok ağrı sızı yok yarın gidicem yine de kontrole