Birçok doğum hikayesi okudum ve sonunda şükürler olsun ki ben de sizlerle doğum hikayemi paylaşıyorum. 10 gun önce spinal sezaryen ile doğum yaptım. Ameliyat öncesi cok korkuyordum ama bir anda tüm korkularım silindi. Doğumum cok kolay geçti. İğneden ve uyuşukluk hissinden korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı. Ameliyat sonrası ağrılarım oldu. Hala tam anlamıyla geçmiş değil. Ama mucizeme kavuşmak için değer. Rabbım isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin. Sorusu olan varsa severek cevaplamak isterim😇