EsilaNil Ben dünya hastanesinde mehtap hocaya gidiyorum doğum ücreti (normal) 1750₺ + 300₺ oda ücreti
Beyazmelekkk EsilaNil ne zaman aldınız fiyatı bende dünya hastanesi eda hocaya gidiyorum ama yatış yerinde fiyat sorduk hangi Dr diye sormadılar sadece ilk doğum mu diye sordular . Kamu indirimli haline oda doğum hepsine 2240 TL dediler . Sizinki ne göre fazla geldi neden acaba farklı fiyat veriyorlar
EsilaNil Beyazmelekkk bana da ilk doğum mu diye sordular 2. Olduğunu söyledim çünkü ilk normal doğum bi tık daha pahalı oluyor 2.ye göre Yani benim 2. Doğumum olduğu içim olabilir 🤗 Peki siz Eda hocadan memnun musunuz ilgi alaka v.s beklentinizi karşılıyor mu ?
Beyazmelekkk EsilaNil ben 1 kez muayeneye gittim canm öncesinde yaşam Zeynep e gidiyordum değiştirmek istedim . İlk gidisimdi ama iyi geldi Dr bana .
EsilaNil Beyazmelekkk az önce kontrole gittim bugün karar verecektim doğumu bu doktorda yapıp yapmayacağıma karar verecektim ama vazgeçtim kesin olarak çok soğuk ve ilgisiz devletten bi farkı yok en azından kendi doktorum için bunu söyleyebilirim bugüne kadar niye devam ettim İnan onu da bilmiyorum hayırlısı bakalım burdan Zeynep hocaya gideceğim perşembe günü de Ercan hocaya randevu aldım bakalım artık doğru doktoru bulana kadar arayacağım bende
Beyazmelekkk EsilaNil neden soğuk geldi canm nasildi ki ? Ben ilk kez gittim ama sanki hep gidiyormusum gibi davrandı nasılsın iyi misin falan diye sordu
EsilaNil Beyazmelekkk Eda hocanın daha sevecen olduğu söyleniyor benim doktorum mehtap hocaydı içerde 3 dk fan fazla kaldığımı bilmem mesela bilgi veren soru işareti kalmasını istemeyen bi doktor değil yani kısacası ilgisiz Devlet hastanelerinden bu yüzden kaçmıyor muyuz Neden bile bile devam edeyim ki bana iyi gelen bi tarafı yok
Beyazmelekkk EsilaNil AA pardon ben Eda hoca sandım canmm. O zaman sen eda hocayı denesene madem aynı hastanede hem .
Sevda72 Bu doğum ücretine birde uçuk oda fiyatı da ekliyorlar ya gerçekten pes dedirtiyorlar. Benze zeynep burcuya gidiyordm ama sigortam olmadığı için sömürecekler gibime geliyor. Son muayenelerde ha bire nst istedi
EsilaNil Beyazmelekkk Zeynep hocadan geldim içime sinmeme ihtimaline karşı Ercan hocaya randevu almıştım ama sanırım aradığım doktor sıcaklığını bulabildim şu için sıkıntı yok inşallahta çıkmaz. Doğumhaneyi de gördüm ebelerle tanışıp bilgi aldım her şey GüEl şu an için umarım böyle devam ederiz 🥰