Busra4272 Batman’da Medical Park gidyorum ilk doğum için 3000 dediler doktorumdan memnunum ama ücret kısmındaki bayan beni sinir etti indirim yapamayız isterseniz bu gibi bir konuşma tarzı Batman’da yebi doğum yapanlar ne kadara yaptınız ? Doktorunuz kim ?
Htc01 Busra4272 ben yeni orda doğum yaptım 2.sezaryanim olduğu için 2.750 ve oda parası 500 TL idi.doktorumda Türkan hanım
Busra4272 Momylinda bana da aynı fiyatı söylediler bilmiyorum bana çok geldi Şubat’ta arkadaşım dünyada 1600 sezaryen oldu
Minik47 SerpilEsra merhaba bende aynı doktora gidiyorum kaç haftalıksınız ikili test yaptırdınız mı ekstra ücret alınıyor mu
SerpilEsra Busra4272 2. Dogumum olcak normali bilmiyorum canim 2 yil önce 950 tlye sezeryanimi olmustum fiyatlar ucmus malesef
SerpilEsra Minik47 oglumda ayni doktora gittim ikili test vs yaptrmak istemedm sadece ense kalinligina bakti suan 2. Gebeligim 8+4 oldk
ArinDoanEkmen Busra4272 benim de doktorum emire hanım. 3. Sezeryen için konuştuk 3.500 oda da 500 ama vip oda olursa 1500 dediler. Diğer iki çocuğumda vip oda tercih etmiştim. Ama şimdi fiyatlar uçmuş 🥴