Mom8899 Dilek0809 Çok fena hem de, kuyruk sokumu kısmımda yok ama belime dokunmak bile zulüm gibi bişey o denli ağrıyor. Aynen, Allah yardımcımız olsun 😅
Yldzz97 Dilek0809 Benimde kasik ve yoğun karın ağrım var bir anda büyüdü karnım sanki ya bu da beni zorluyor dün kontrolum vardı bebek baş aşağı dönmüş erken değil mi dedim hayır normal dedi doktorum sizinde dönmüş mü bebeğiniz acaba ?
Dilek0809 Yldzz97 benim bebeğimin başı hep aşağıdaydı son iki gidişimde de cenin pozisyonundaydı yani yan ama kafası aşağıda erken mi bilmiyorum ama şu an alanları baya geniş dönüp dururlar bence ya bi de kafası ağır olduğunu için aşağıda olması da normalmiş
Dilek0809 depsizoo ben 16dan beri çekirorum bu tarz ağrıları o zamandan beri genişliyorsun dedi doktorum erken değil
serenty_123 Saga yatıyorum sağım agriyo sola yatıyorum solum agriyo sabah 5 te uyanıp acıkıyorum kalkıp bisey yemezsem uyuyamiyorum kasik agrım da cabasi tüm içim ağrıyor magnezyum da kullanıyorum daha şimdiden kocaman karnım var Allahim yardım etsin
Pelin__1 Dilek0809 Ben 3 bardak süt içiyorum 1 kase yoğurt yiyorum ama ona rağmen ağrılarım oluyordu sanırım takviye almak şart oluyor artık
BirMuallime Dilek0809 canım daha önce de konuşmuştuk senle.nasıl hala sürekli yatıyor musun ne durumda kısalığın falan
Dilek0809 BirMuallime merhaba canım evet kendi doktoruma gittim Salih beye diğer ölçümün doğru olmadığını söyledi en son farklı doktorda 40mm ölçülmüştü çünkü hala aynı 30mm ben dedim biraz aktif olabilir miyim günlük sahilde yarım saat yürüyüş önerdi evde de normal rutin işlere devam ediyorum yani tamamen yatmak zaten mümkün değil yorulmayacağım şekilde yemek ortalık toparlama yapıyorum hatta geçen hafta bir kaç kere dışarı çıktım benim için bi lüks oldu 😂 cuma yine randevum var bakalım artık kısalma olmayabilir bayadır sabit kaldı dedi cuma 25+4 oluyorum haftalarım geçtikçe daha da rahatlıyorum sanki☺️ Ama ağrılar beni hep tedirgin ediyor bir şey mi oldu olacak diye. Sen nasılsın iyisindir umarım 🙏🏼 🌸
Hiranurecrin Dilek0809 Bu anlattıkların hepsi var canım hele ki kaburga batması bende 25+1im oruç tutuyorum bide hem iftarda hem sahurda yemekte bol bol yenilince yatakta yatmak işkence gibi geliyo resmen🥺
Dilek0809 Hiranurecrin Allah kolaylık versin gerçekten azıcık fazla su içtiğimde bile berbat bi batma oluyor siz bir anda yiyince daha zordur eminim
Fatmainci Dilek0809 ağrıları çekmek sıkıntı değil herşey bebeklerimiz için ama işte o acaba normal mi bu ağrılar yoksa farklı bi durum mu var psikolojisi bizleri yoruyor
Dilek0809 Fatmainci tabi tabi kesinlikle ağrı çekiliyor bir şekilde de içeride ters giden bir şeyler mi var diye panik oluyor insan
Dilek0809 Pelin__1 doktoruma soracağım ben de baya iyi yorumlar da. Sadece bunu alıp magnezyum almıyor musunuz siz
Masalannesii Dilek0809 ara ara kasık ağrısı oluyor doktoruma danıştim normal bu haftalarda dedi bel ağrısı yaşıyorum uzun süre oturunca veya ayakta kalınca ağrıyor sırt üstü yatamıyorum yattığım zaman nefes almakta zorlanıyorum kaburgalrim benimde batıyor malesef 🤦🏻♀️ geceleri sık sık uyanıyorum vücudum rahatsız bir durumda olduğu için uyanıyorum sürekli şişkinlik oluyor yemeklerden sonra bu şekilde ilerliyoruz çok şükür kızımla 🌸
Dilek0809 Masalannesii hepimiz iyi kötü sonları da görürüz inşallah 🙏🏼 anladığım kadarıyla bu haftalarda ani göbek büyümesinden batmalar normal gibi bebeklerimiz de büyüyor artık 😊
[silindi] 24+1′im. Kasık ve kalça ağrım var. Bir de nefes darlığı. 2 hafta önce bu kadar şikayetim yoktu, ne olduysa 2 haftada oldu, göbeğim de birden çıktı. 3. Trimester gümbür gümbür geliyorum diyorum sanırım 😅
Dilek0809 [silindi] evet valla benim de öyle bir anda büyüdü göbeğim geçen hafta olan pijamalar sıkmaya başladı 😂
BirMuallime Dilek0809 çok sevindim canım inşallah daha da iyi olursun 🤗biz de 31+5 olduk ama gelişimimiz hala 3 hafta falan önde geçen pazar lekelenmem oldu kan geldi hastaneye gittim sancım çıktı açılmam var nişanım da geldi.erken doğumu önlemek için ilaç falan yaptılar 5 gün yatış yaptım Perşembe çıktım şükür. Ciğer geliştirici falan oldum tabi şeker de fırladı öyle olunca şimdi iyiyiz çok şükür suyun gelirse kanaman ya da ağrın olursa gel dediler bakalım bekliyoruz biz de
Hiranurecrin Dilek0809 Aynen vala canım çok zor oluyo.Oruc tutuyorum mecburen fazla kaçıyor yemekler 🤭😇