Kızlar merhaba bu haftalarda ne gibi belirtileriniz var benim aşırı derecede kaburgam batmaya başladı özellikle akşamları oturamıyorum sırt üstü yatınca da rahatsız olmaya başladım göbeğim bir anda büyüdü baskıdan yatılmıyor mecburen tüm akşam ayaktayım, bu sabah bir de yeniden bel ağrısı ve kasık ağrısına uyandım ara ara gelip gidiyor normal mi acaba bayadır hiç olmamıştı çünkü. Sizler nasılsınız🌸