Rana-10 sweetmom kötüyü düşünmeye hemen hazırız gebelikte zaten😀bende bazen acaba bi sorun mu var diyorum sonra kendime kızıyorum😀daha 20. Haftaya kadar yolu var inşallah o zamana kadar anne ben burdayım derler miniklerimiz ☺️
yazzz07 sweetmom dünden beri hissediyorum galiba ☺️ Çok garip bir şey. İçimden bir şey kayıyormuş gibi oluyor ara ara tabi.. herkesin farklı oluyor daha erken hissedersiniz 😍