Rana-10 bende de yoook hala. Bende sürekli uzanıyorum çikolata falan yiyip yatıyorum ama hiç hissedemiyorum. Hatta aklıma kötü kötü şeyler geliyor 😕 ama kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Ne yalan söyleyim sizin hissetmediğinizi duyunca rahatladım 😂