mavi_kelebek467 Esogzll hamilelikten önce “Erkenden çocuğa bir şeyler almanın ne mantığı var, hele bir doğsun da alınır aceleye gerek yok.” diyen ben, doktor kemik yapısından erkeğe benziyor der demez zıbınlar ağız mendilleri hastane çıkışı aldım. 😂😂😂😂😂
Ayceycev 07-02-2019 doktoruna danış ama prilam bi çok kişiye çare olmuş, ben öneriyorum. Bu hafta iştahım açıldı resmen, bişey yiyemiyorum diye çok üzülüyordum.
Esogzll AhahHbzhz allahım😂daha şimdiden sütüm gelmezse diye korkuyor korkma ya biraz kafan rahat olsun sütün de gelecek bebeğin de sağlıkla gelsin 🧿🥰
Esogzll Kızlar bu dönemde kasık ağrılarınız olur Rahime yerleşiyor çünkü hatta geçecek sonra yeniden olcak bebek ağırlık verdikçe rahminize su için bol bol dinlenin duş alın ılık
Gurbetci53 minikprensimmm123 kesinlikle süründürmüyor. Hamileyken normal gibi hissetmeni sağlıyor. Miden aç kalmıyor. Kullan kardeşim. Ben ilk gebeliğimde haberim yoktu kullanmamıştım. Ama bildiğin rezil olmuştum. Bi de gurbetteydim ki…. Sonra duydum ki böyle bir ilaç var. 2.gebelik temin ettim baktım biraz değişik olmaya durdum. Hiç kusmadan ve bulantı yaşamadan 4.aya kadar geldim. 1 hafta sonra 4.ayım dolacak. Ve bıraktım. Çok şükür bulantı yok… İyi ki de içmişim diyorum. Allah bu ilacı çıkarandan razı olsun inşallah 🌹
minikprensimmm123 Gurbetci53 Doktoruma kesin diyecem bana da yazsın o zaman ya artık bulantı kusma dan bünyem çok zayıfladı sürekli halsiz olmaya başladım
Gurbetci53 minikprensimmm123 çok iyi edersin canım. Eğer çok kötüysen git eczaneden parayla al kuzum. İnan çektiğin sıkıntılara hiç değmez
minikprensimmm123 mavi_kelebek467 Canım ben geldim doktora bel ağrısı için takviyeleri sorup sana haber verecem inşallah güzel haberler de alırım duanı bekliyorum 🤲🤗
mavi_kelebek467 minikprensimmm123 ayyy Rabbim gönlündeki hayırlısıyla nasip etsin canım. Ben de merakla bekliyorum. 🥰🥰