minikprensimmm123 prilam olmasa ben açlıktan ve istifra etmekten mahvolurdum heralde, ben de çok direndim kullanmayayım diye ama zaten hamileler için üretilmiş ve doktorum hiçbir zararı yok neden kullanmıyorsun dedi. Böyle bulantıların kusmaların devam ederse gel serum takalım dedi en son. Sonra kullanmaya başladım, gece yatmadan 1 tane içiyorum ertesi gün rahat ediyorum