Birdemetgul bende çok tepki veriyordum çevremde gördükçe böyle erkek bebek illa olsun yada illa kız olsun diyen ama ben birebir yaşadım şuan kesinlikle eşimin ailesini kötülemek amaçlı yazmıyorum. Çünkü saygimda sevgimde sonsuz onlara karşı ama inanın ilk evlendigimden bu yana ila erkek ben ilk kizimda eski aseriyordum soyliyemiyordum bile kizmiyorlardi ama kız olucagini bildiklerinden beri bize Allah erkek nasip etmez benim şansım yok kız torunum olucak felan diyip durdular gorumcelerimde dahi ama kızım doğduğundan bu yana başlarının tacı yaptılar bazı sorunlar yaşadık yine kızımı kendi kızları gibi görüp çok iyi bakıp dawrandilar kayın öderim ailede tek oğlan eşimde öyle o yüzden erkeğe çok düşkünler kayinvalidemle aramız biraz buruktu geçen eşime bu hamileliğimde dolayı avradin yine kız doğurur benim şansım yok demiş biz 1.5 aydır biliyoruz erkek olduğunu ama kesiblesmesini bekledik söylemek için bugün eşim annesini aramış covid oldukları için orda moral vermek için oğlumuz olucagini açıklamış sevinmisler çığlık atmışlar resmen ve benimle konuşmaya başladılar sabahtan beri ariyolar. Yani ben kendime göre soyliyimm ben açıkçası kız erkek ayrımı asla yapmam ama isder isdemez biraz erkek olsun die çok dua ettim öncelikli sağlıklı olması mutlaka asla onların tırnaklarını bile yaratamayiz. Benim için sağlıklısı olsun kucagimiz boş kalmasın rabbim herkesin gonlundekini hayırlı ise versin kusura bakmayın baya uzun yazdım..🤲❤️☺️