Minosunkalbii . Ve dün cinsiyetimiz kesinleşti bir oğluşum olucak insallah.. Allah isdeyen herkese nasip etsin sağlıcakla alalım inşallah ♥️🤲🤲💗💗🥰
Meless Minosunkalbii işerken yakalanmış😂 maşallah canım allah sağlıkla kucaklarımıza aldırsın evlatlarımızı🙏
Minosunkalbii Funda2735 Ewet herkes kız demişti ama benim rüyalarımda hep erkek bebek giriyordu rüyam gerçekleşti ultrasonda sürekli ilk pipisi gözüküyor ☺️😃 burda kız denilmişti ama ben erkek hissediyordum hep.♥️
Funda2735 Minosunkalbii yaaa minnoşa bak kalbine doğmuş bak işte bana da erkek dediler hep bende kız hissediyorum kız gördüm rüyalarımda bakalım daha öğrenemedik 😍😂
_ilknurr_ Bende 12+1 haftalıgım bugun ıkılı tarama testı yapıldı doktor erkek dedı ama net olarak 16.haftada bellı olur dıye söyledi.. cevremde herkes gercı hamıle kalmadanda hamıle kaldıkdan sonra da erkek denılıyordu.. degısme ıhtımalı varmı acaba :)
Minosunkalbii _ilknurr_ Bende 13 haftalıkken erkege benziyo dedi ama net 2 ay sonra söylerim dedi bende değişmedi ama degisede biliyormus burda çok öyle değişen insanları duydum bende değişir felan die dusundum ama bende yanılma olmadı. Sağlıklısıni hayirlisini versin inşallah..🤲💗
_ilknurr_ Minosunkalbii ; cok sagolun sızınde hayırlısı olsun rabbım saglıklı sekılde kucaklarımıza almayı nasıp etsın💙❤️🤲🏻 Ama kızda degısme payı oluyormus da erkek de olmuyormus genelde ☺️
fatmacos Minosunkalbii 😍 maşallah sübhanallah 1 gün var aramızda bizde 16+6 karantinaya girdim maalesef yoksa bende bu hafta içi gidecektim
Anneyim_ben1 _ilknurr_ bana da 15. haftamda kız dediler. Ama ben hep erkek hissediyor ve istiyorum. Bir kızım var Allahım bir de erkek evlat nasip ederse tüm dualarım kabul olmuş olur. Bir sonraki kontrolde erkek demesini nasıl istiyorum bir bilseniz 🙏🙏
Minosunkalbii aysenunur eğer görüntüsünde varsa bence erkektir yanılmaz yani kız geç gösteriyorsa erkek hemen gösteriyo ♥️🤲
Minosunkalbii fatmacos çok geçmiş olsun şuan bizimde belirtilerinin var yarın hemen test vericez cikicagini biliyoruz ama 8nsallah çabuk atlatırız🤲🤲
_ilknurr_ Anneyim_ben1 ; benımde bastan beri gönlümden gecen hep kızdı ama cevrem öyle bır erkege alıstırdı kı kımse kız demedı ½ kısı harıcı 🙈 doktor erkek dıyınce şaşırmadım kız dese şaşırırdım 🤭🤭 kız olup sonradan erkek olan varmıs ama erkekse sonradan kıza dönme olasılıgı baya düsükmüş.. bende dönermi diye düşünüyorum icimde hep kız hıssı var cunku
aeminegmss Anneyim_ben1 Bende rabbim verirse bir kızım var şükür sağlıklı birde hayırlı saglikli erkek evlâdım olsun istiyorum iki meyveden tadayim inş.