Bende 39.4 oldum. Ara ara kasılmalar sancılar oluyor ama devamı gelmiyor. Geçiyor. İki gün önce açıklığa baktı 1 cm dedi. Pazartesi gel yine nst çekicez dedi. Suni verin dedim riskli dedi tutmayabilir dedi. Tutmazsa sezarysne alırım dedi korktumm suniden de vazgeçip eve döndüm. Ne yapacaz böyle ya 😓