Ben bugün kadın doğum acile gittim açıklığa baktılar nst çektiler tansiyon baktılar sancı da çıkmadı açıklık da yok dediler😔sancın 10dk bir olunca gel dediler şimdi eve geldim yemek yedik sonra bulaşıkları yerleştiriyordum derken bir akıntı oldu bir baktım nişanım gelmiş🥴acaba açıklığa iki parmağıyla bakmıştı ondan mı yoksa nişan mı emin olamadım ama 3 4 damla peş peşe geldi bakalım