Ceren_06 Aysenturnaaa 11+3 haftalıkken bana %99 kız dedi 5. Ayımda da erkek kesin dedi çok acele edip heves etme benim gibi yine de sonra değişince kötü oluyo çünkü her ikisi de evlat ama odaklaniyosun kız kız diye bozuluyo sonra 😬🤦🏼♀️
Aysenturnaaa Ceren_06 ya ben degissede üzülmem bir kızım var çünkü ama yine de isterim bı kız kardeşi olmasıni ☺️ gorumceme de kız demişti sizin gibi sonra dan erkek çıktı oda 😁
dertist Aysenturnaaa bende ayni haftadayim merakimda ölüyorum resmen benimde ilkim kız ikincisine hamileyim soramiyorum doktora yanilir diye
Aysenturnaaa dertist haftaya söyleyeyim dedi bende yoğun bir baskı uyguladım 😁😁😁 ya bari tahminde bulun doktor diye oda kıza benziyor dedi bakalım haftaya neyle karsilasacagiz☺️😁 ilk son fark etmiyor annelikte merak heyecan hiç dinmiyor 🌼🤰
dertist Aysenturnaaa ilkinde bu kadar heyecan yapmamistim ikinci olunca insan oncelikli saglikli olsun istiyo ama bide oglum olsun diyorsun
Hmsrqw Cbusra93 mümeccin ya burdakiler zaten herkes tıp mezunu 🤣 hadi tıpı da geç çünkü 11-12 haftada cinsiyetde %100 görünür hı hı 🤣🤣
SerpilEsra Hmsrqw https://resimyukle.io/r/CT6S0YFxma Haftada oglumun pipisi bideha dusunun isterseniz
Cbusra93 Hmsrqw daha bide emin konuştular 😂 yine benim ultrason fotom da herşey belliydi millet daha 5 haftalıkken baktırmış ben öylesine merakımdan baktırmıştım
Hmsrqw SerpilEsra düşündüm aa kararım aynı 🤣 ben görünmez mi dedim hanımefendi %100 diye yazmışım demi lütfen anlamadığınız yerleri tekrar okuyunuz 🤣🤣🤣
Aysenturnaaa SerpilEsra erkeğim ben diye bağırıyor ☺️😁 bacak arasıni tersten gördük hiç buna benzer bir cikinti yoktu☺️
SerpilEsra Aysenturnaaa evet bizde şok olmustuk dojtor ayip ayip kapat diye dalga gecti 2 yasinda simdi oglum 2..yi bekliyoruz insallah onun cinsiyeti icin erken henüz☺