zeytinkiz plakayerli ilk zamanlar olmadı bende hiç. Doktorum korkma yerleşme kanmasıdır dedi o yüzden bilgi vermek istedim. İlk hamileliğim bende düşük falan olur diye düşünmüştüm ama doktor her ihtimale karsı progestan yaptı sadece 1 seferlik o kadar. 🤷 Her bünye de farklı tabiii
Yildirimfatmaa 13 haftalık hamileyim benim de 6.haftada kahverengi lekelenme olmuştu doktor progestan yazdı kullanmadım. Devam etmedi zaten yerleşme kanaması olduğunu düşündüm bi iki gün hafif lekelenme olup kendiliğinden geçti
Cicilibicili Happy121 kanama şeklindeyse adetin başlamış olabilir canım ya. Yerleşme çok çok gelmiyo öyle çünkü. Ya koyu kahverengi ya da pembemsi bi lekelenme oluyo