Happy121 yok canım ben hareket olsun diye ilk zamanlar kendimi kaptırmışım ev temizliği falan yapıodum hep kanamam oldu kesilmedi takipteydik doktorla. En son iğne yapıldı ve hareketleri kestim 1.5 ay kadar hep yattım düşük olmasın diye. İlk gebelik tecrübesizliği işte 3-4 ay yormayın kendinizi. Agrı olarak 3.aydan sonra bel agrısı ile basladı ama dayanılmayacak agrı değildi. Hamileliği öğrenmeden önce adet sancısı gibi geceler kasıklarım sancı yaptı bende olmazdı ordan anladım ve acayip gaz vardı bende 🤦