YaseminSoytrk evet açılma olmazsa suni sancı pek etki etmiyor benim öyle oldu sancıyı çektim çektim açılma olmayınca sezeryan ama bi tehlike yoksa bekleyin bunlar doktırların hep seseryana almak için yaptıgı şeyler sonuçta bi günü var illaki gelicek bu bebek sonsuza kadar kalmayacak orda ben şahsen şimdiki aklım olsa beklerdim benim çok az bi suyum geldi diye enfeksiyon kapar bırakamayız dediler bir gün fazladan kaldım ve mikrop kapmaması için bişey yapılmadı arada bir nst evde kalsam hareket hüssetmesem ben zaten gidersim yine veya kaka yapar zehirlenir diyorlar e bizde ilk hamilelik korku stres bebeğimizi düşündüğümüz için kabul ediyoruz bilemiyoruö ya