Redpepper 22 eylül diyor ama tabi erken olabiliyor 1 hafta filan malum ☺️ Anası gibi başak olacak oğlum
Elizasel55 Senel6767 ben Zonguldaklıyım ama Samsun’da yaşıyorum evet yeni şehir helede kımsen yoksa çok Zor
Senel6767 denzerdgn16- normal cnm o oynuyor sen merak etme 20 sonra gayet net his edersin inş ama çok güzel bir duygu inş en kısa zamanda edersin
3MelekAnnesi3 Senel6767 5 Eylül son inşallah 40 hafta oluyoruz ama inşallah minnak ım 15 eylülde gelir 😊