ada94 Senel6767 burdayım . Bende ödem toplamaya başladım ve gaz sorunum var sıkıntılıyım bu arada göbeğim çıkmaya başladı benim ikinci gebeliğim:) 17 eylül hayırlısıyla ❤️
Meltemqq 19+4 de bebeğim benimde 7 eylül gözüküyor tabi zamanında doğarsa 😅 göbeğim çıktı benimde aman aman yok dışarıdan gören anlamıyor çok fazla
HediyeAslan annesininpirensesi aaa sezeryan olacağı şuan nasıl belli oldu? İsteğe bağlı sezeryan mı olacaksınız? Yoksa başka sorunlar mi var? Yok 15haftalikken kız olduğunu öğrendik… Ama sonrasında tekrar kontrol ettirmedik. Hayırlısı ile doktor kesin dedi 🥰 Hangi şehirdesiniz
HediyeAslan annesininpirensesi hellobaby0 Yaaaa ne güzel 💞💞💞Sizin kız mi erkek mi? Ve hangi şehirdesiniz
Elizasel55 Allah nasip ederse bende Eylül ayında doğum yapacağim 15+4 deyim doktorum tahmini cinsiyeti kız dedi sağlıkla gelsin bir kızım var Allah’a şükür oğlan beklıyorduk ama sağlıklı olması en önemlisi❤️
Deletedmom23234 Senel6767 7 Eylül gözüküyor doğum 🦋 umarım erken gelmez bu gece itibariyle 19+6 olacağız 🌸
sema3554 18+6 nasip olursa eylül de bizimkiside sezeryan olma riskim yuksek Ve erkek bebek bakalim neler olucak🤭💚