Daha nicesi… 🌹 Çok güzel isimler var.
Anne babanın evladına karşı sorumlulukları arasında ona verdiği isim de gelir. Yarın arasat meydanında Allah onu ismiyle çağırdığı zaman, hayırlı bir isim verildiyse Anne ve babası için dua eder. Ama anlamsız ve hayırsız bir isimle çağrıldığı zaman anne ve babasından şikayetçi olacaktır. Ya Rabbi ben onlardan şikayetçiyim diyecek.
Verilecek isim o yüzden çok önemlidir.Allah, yarın yevmi mahşerde isminden ötürü bize duacı olan evlatlar eylesin hepsini inşallah. Burda sorumluluk bizde. Ahirette de dua onlar da. 🌹