[silindi] alimerve ben de hem klasik olsun zarif olsun diyorum ama bulamadim elif, betül, hilâl, iclâl , kübra aklimdaki isimler ama esimle anlaşamıyoruz
Betuldoksan [silindi] betül benim ismim 😂 ilk kızım adı cemre 2 yaşında okadar düşündük ki doğuma bir gün kala karar verdik cemre olsun diye şimdi ikinci kızımın isminde çok kararsızım cemreye uygun olsun istiyorum oğlum olsaydı ayaz koyacaktık cemreye uygun olarak ama kızım olacak 26. Haftadayız
Tugba6336 alimerve Züleyha Betül. Bir kızım olursa adını Züleyha koyacağım. Etrafımdaki tüm Züleyhalar çok zeki ve çok güzel 😊 ismin etkisi yoktur ama tanıdığım Züleyha lara hayranım . Bir ara da Leyla ferah a takmıştım 😄
pembemsi Tugba6336 kesinlikle katılıyorum züleyha ismindeki bütün herkes çok güzel 🥰 bende kızımın adını züleyha koyacagım hep çok begenmisimdir 🥰🥰
Kadriyed alimerve Feride: Eşi benzeri olmayan, tek. Çok değerli inci ben çok beğeniyorum anlamıyla beraber ama çok eski deyip kabullendiremiyorum.
tugbakaragul alimerve Minel ve Erva ismini çok beğeniyorum. İsimlerin anlamlarıda kendisi kadar kibar. Minel cennetteki inci tanesi demek, Erva da latafet ve güzellik demek😊 Bizim ailede olduğu için kız olsa da Minel koyamayacağım ama Minel Erva tavsiye ederim. 😊