Elfcm meraba folik asit kullanıyorum zaten bende bir boş gebelik geçirdim Şubat ayında ve düzenli olarak özelde kontrol yaptırıyorum tabi çok geniş kapsamlı yapmıyorlar çünki 1 sene geçmesi gerekiyor ben 8 aylık evliyim detaylı ultrasona falan girdim herhangi bir sorun çıkmadı tahlil falan baktılar çok şükür bir sorun yok şimdilik öyle düşünüyorum