10 aylık evliyiz. 7 yıllık birlikteliğimiz sonunda hep bir çocuk istedik. Bizden birisi, bize benzeyen..
en son 2 nisanda regl oldum ve 10-15 Nisan arası yumurtlama dönemim yüksek olarak gösteriyordu takvimde. O kadar içten istiyoruz Kİ, hamile anneler dualarınızda bize de yer verin. Umarım bize tutunur, bizi seçer ve sağlıklı bir şekilde hayatımıza dahil olur🙏 Yaptığım araştırmalara göre tam yumurtlama döneminde denedik. Sizlerden tek beklediğim dua 🙏🥲 Hepinizden Allah razı olsun, bebek bekleyen, isteyen herkesin Allah yardımcısı olsun sağ Salim bebişlerinizi kucaklarınıza alın inşAllah🙏❤️