Diclenur_63 merhabalar kızlar kocaelide olan hamişler kaç haftalık oldunuz nasıl gidiyor biz 33+3 olduk bolca kasık agrılı geçiyorr
Mydarling Diclenur_63 İlk gebeliğim 38+2 oldum biraz fazla yoruluyorum sürekli baskı yaptığı için WC de uyuyacağım artık neredeyse 🤭
Pamugunannesi1 Diclenur_63 15+6 olduk oğlumla 💙🤰🏻 Akşamları şişkinlikle geçiyor onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür 🙏🏻
Diclenur_63 BurcuArslan maşallah benimde erkek ben ilk haftalar çok iyiyidim agrısız sızısız 6. Ayda başladı diş sorunları kasık agrıları
Damlaaykoc 34+2 oldum benimde aşırı migdem bulanıyor ağrıları söylemiyorum bile haftaya kontrolüm var ins hersey yolundadır 🙏
Diclenur_63 Mydarling benimde ilk gebeligim😍ama ilk aylardaki gibi tuwalet sıklıgı yaşamıyorum kafası yukarıda dahs dönmedigi için mideme baskı yapıyor 🙄
1kedi1baby 26+3 olduk biz💙 Allah’a şükür çok iyi gidiyor ikinci trimester gerçekten hamileliğin balayıymış😁