Elfry Bugün doktordan geliyorum. Covid olan gebelerin arttığını ağır seyrettiğini dikkat etmemiz gerektiğini ailenizle bile sık görüşmeyin dedi. Zaten bı markete çıkıyom ben de korkuyorum. En yakın arkadaşım da covid olunca onlarla da görüşmüştük ama sanırım.covidden önceydi insan korkuyor bı da asla bı yere cikmicam. Kaldı 4 ay bebeğe de geçiyormuş.artik.oyle dedi.doktor. psikolojik olarak insan yıpranıyor gerçekten. Kayinvalidem çok.geziuor benim de ben de ondan korkuyorum ha bire çarşıya pazara gidelim diyor. En son dedim ona da doktor yasakladı diye şimdilik sesi çıkmıyor bakalım.