İyi geceler kızlar .biraz iç dökmek,biraz dertleşmek ne dersenız artık yazmak istedim.Bende inanılmaz bir covid endişesi var.Aşırı korkuyorum aşırıııı🥺bu akşam da yakın bir arkadaşımın iş yerinde ki hamile kız arkadaşı ne yazık ki bu covid belasına vefat ettiğini duydum .moralım daha da bozuldu.Allah herkesin özellikle de biz hamılelerın bu süreçte yardımcısı olsun.aranızda covid atlatan varmı biraz moral desteğe ıhtıyacım var