buiyimi Kampanyalı alınan ürünlerde değişim iade oluyor mu acaba e bebekte 18 nisanda kampanya bitiyor
ayazmomm Yeni-6 ben trendyoldaki e bebek indiriminden aldım 5 günün sonunda mesaj attım artık ne zaman gönderceksiniz diye aynı gün kargolandı bugün elime geçti neyseki 4 ürün tek parça halinde kendi sitesinden parça parça yolladıkları için trendyolu tercih ediyorum artuk
Mom040 Bugün anca geldi, bir hafta sürdü. Gelenler içinde roket yastık almıştım o deforme olmuştu, mağazadan değiştirmek istedik yokmuş ellerinde hediye çeki verdiler değerinde.
Yusufaras81 Yeni-6 artık deli olacam geçen pazar aldım iki kez aradım Cuma’ya kadar kargoya verilir dediler kargoya verilmeden de hediye çekimi de yollamıyorlar bu nasıl bir umursamazlık anlamadım gitti yarın gene arayacam iyice azarlıcam bıktım ya parayı tak diye çekmesini biliyorlar ama
Minigimyolda Yeni-6 kargoya verilmemiş olarak gözüküyordu ama dün teslim ettiler 5 günde geldi yoğunluktan dolayı giriş bile yapamıyorlar sanırım.
bzly Yeni-6 benim de aynı şekilde. Mail attım, akşam 8 buçuk gibi faturası geldi ama kargoyla ilgili birşey yok
aylul0 Yeni-6 ürünlere göre değişiyor sanırım ya ben bir hafta içinde üç ayrı sipariş verdim, en son verdiklerimi kargoya verdiler ertesi gün ama diğerleri hala bekliyor. Aynı gün verdiğim iki siparişten biri kargoya verildi yani diğerini vermediler mesela 🤷🏻♀️
Elfcm Yeni-6 yok daha doğurmam 🤭 9+2 olduk bugün ama daha şimdiden çok ağrım var ve eşimi destek olarak kullaniyrm yazik adam uyumayi özledi
Entm_18 Taze_gebe çok sorumsuzlar gerçekten allah rızası için insan taşır yukarı sanki ölecekler pislikler
Yeni-6 Müşteri temsilcisi cumartesi aradı bugün için kargoya vericez demişti bugün tekrar aradı bu hafta içinde vericez diyolar rezil bunlar gerçekten dolandırıcı