Benim de kargoya 1 gün sonra verildi ürünüm ama UPS kargonun sorumsuzluğunu çekiyorum dün güya dağıtıma cikti mesaj geldi ama teslim edilmedi sistemde bir sonra ki dağıtım gününü bekletmektedir yaziyor. Hamile yastığı sipariş etmiştim 1 haftadır bekliyorum rahat uyucam diye 🤦🏼♀️