Leylaalin Gul-naz Kızımız olacak insallah adi Alin olacak 2 .ci oğlum olursa Akın koymayı düşünüyorum
Bahar27 Srthsb sizde kabul edicek miş siniz gibi geldi bana 😅😅 karar verirseniz yazın buraya merak ederim