Amann neyine utanıyorsun, o Dr lar ebeler neler görüyorlar, sende kıl nedirki😀 bebeğine odaklan, bide psikolojik olarak şunu düşün, o insanlar bir daha seni nerede görecek, görselde aaa geldi yürüyen kıllı gibi vs mi diyecekler, Valla kim ne derse desin sakınnn takma, aklına dahi getirme, bu arada Bir iki kere yaptım ağda, berbat oldu karnım, akın ağda yapmayın, jiletle alın geçin şimdilik, güçlenir demeyin, doğumdan sonra ağdayla alın🥰