Gk-love Merymery hayırlısı olsun inşallah ☺️ Kendi dr um bana kız dedi 14. Haftada bakalım haftaya cuma devlete gidicem 17 olucak inşallah netleşir belki☺️
Betul3425 Busratek07 benimde bi oğlum var 4 yaşında bide kızım olucak inşallah 19+4üz. 😍 bi an önce kucağıma alsamda sağlıkla prensesime kavuşsam 🤩 bende çok sabırsızlanıyorum 😬💗
gonulcelen Bende 21 haftalığım bgn itibariyle 3 kasım gözüküyor Doğum ama tabi ki orasını Allah bilir 🙏🏻 Henüz hiç kilo almadım hatta verdim 55 ten 51 kiloya düştüm hala da öyleyim. Benm de kızım olacak inş 🙏🏻 Hareketleri hissediyor muyum henüz emin değilim ama yine de heyecan verici ❤️
RabbiminHediyesi Bizimde 23 Kasım gozukuyor kızlar Allahım sağsalim kucaklarimza almayi nasıp etsin kuzularmizi
Gmzegb Busratek07 bende 20+1 im çok heyecanlıyım bi an önce haftaların geçmesini istiyorum 🙏 toplam 8 kilo aldım 😥