Gamzelim14 Aynen bizde cok heycanlıyız biran çnce oğlumuzu kucagımıza almak istiyoruz. rabbim bebeişlerimizi sağ salim dünyaya getirmeye nasip etsin inşAllah❤️
Busratek07 Mayisgelini bende 12+3de öğrendim cinsiyetini 😊erkek olucak inşallah bazı bebekler göstermiyor zaten
shinemom Busratek07 20. Haftadayız bugün bende cabucak geçsin kucağıma Alayın istiyorum inşallah sağlıkla gelir bebeklermix😍
Caglasaka Ben de üçüncü ayima girdim arkadaşlar aralıkta dogum.. yarın ikili teste gideceğim. Hayırlı sonuçlar çıkar inşallah. Allah hepimizin bebeğini hayırlısıyla sağlıkla gelmeyi nasip etsin. Sizce cinsiyet tahmini söyler mi 3. Ayda
Busratek07 Caglasaka benim 12+3de oğlum olacağını öğrendik 😊bebekten bebeğe değişiyor gösterirse öğrenirsin
Gk-love Merymery cinsiyet nedir ☺️☺️ Bnmde aralık başı ama kasım olur gibi cinsiyetmiz kız değişmezse 😀 15+5 im bnde ☺️☺️
bsraanne merhaba kızlar benim de doğumum kısmet olursa 13 kasım gibi görünüyor. hareketlerini de hissediyorum 😄 maşallah hiç durmuyor hatta. 🤗 son bikac gündür ayaklarım şişmeye başladı sizde de şişme oluyor mu? bana erken gibi geldi 😐
Nananusha Busratek07 super geciyo rahat bebesim masallah hic uzmedi annesini bu 19 haftada . 2 haftayi sabrsizlikla bekliyorumki detayli ultrasona girip bebegimi goriyim
Gk-love Merymery hayırlısı olsun inşallah ☺️ Kendi dr um bana kız dedi 14. Haftada bakalım haftaya cuma devlete gidicem 17 olucak inşallah netleşir belki☺️