efeninannesi_nur Kızlar hamile olduğunuzu nasıl anladınız ne gini belirtileriniz vardı yada adetinizden kaç gün sonra öğrendiniz?
Nur000 efeninannesi_nur adete 1hafta kala göğüs ucu ağrısı ve mide bulantısı olmuştu. Adet günümde de hamile olduğumu öğrenmiştim
Ezgiitpzkr efeninannesi_nur Aşırı uyku hali, yorgunluk ve göğüs şişliği Reglimden bir kaç gün önce test yaptım çok silik çıkmıştı
Bfduam Nur000 canım benimde mide bulantım var bir haftam varken başladı, erkendir diye belirtiye yormuyordum. Mide hasasiyeti de olmuş muydu, alt kasıkta dolgunluk hissi, karında şiskinlik?
Kestanesekeri 4 haftalıkken öğrendim.Zaten olmuyordu ☺️ leklenmem oldu ve idrarım çok sarıydı bol su içmeme rağmen
efeninannesi_nur Kestanesekeri idrar rengi sarıldığı enfeksiyon diye biliyorum ama yine yanlis olmasin
Yavuzz citlenbigim2212 3 haftalik ogrendinizde adete kaç gün vardı nasıl öğrendiniz hayırlı olsun ınslalah sağlıkla kucağınıza alirsiniz🤲
Umay05 efeninannesi_nur valla internete hamilelik belirtileri diye girdiğimde okuduğum tüm belirtileri yarım saat sonra kendimde görmeye başlıyordum🤷♀️ İnsan beyni gerçekten çok ilginç 🤨 (mide bulantısı hariç) test yapıyorum negatif çıkıyordu adetgecikmesinin 3.günü öğrendim kan testiyle yaptığım tüm kaset testler negatif sonucunu verdi çünkü😅
efeninannesi_nur Ysmmmnn benimde acayip bi mide bulantısı var sahurda yemek filam yiyemiyorum resmen gün içinde de acayip mide yanmam oluyor yarın adet günüm bakalm artk hayırlısı
Didemmmmm efeninannesi_nur canım benim hiç belirtin yoktu. Adetim 3 gün kala bir an işten gelince test yaptım ve çift çizgiyi görünce çom şaşırdım. Yaşadığım duyguyu anlatamam. Ka. Verdim. Sonra takip ettim değer artışını🙏 şuan 7 haftalığım perşembe günü kalp atışını duydum💕 şuan da belirti olarak göğüs hassasiyetim var. Araa ara mid e bulantım oluyor🧿
Mombaby64 efeninannesi_nur adetlime 6 gün kala öylesine yaptım bariz çift çizgiydi. Ertesi gün ise müthiş baş dönmesi ve bulantı vardı daha da öyle olmadı.
Susamtanem2 efeninannesi_nur Normalde psikolojik olarak kendini hep hamile hissediyorum Ne zaman hamile hissetmez sem o ay hamile kaldığımı öğreniyorum 3 kez bu şekilde hamile kaldım diğer türlü hiçbir belirti yaşamıyorum kusma bulantı halsizlik olmuyor
efeninannesi_nur Susamtanem2 Ters psikoloji 😂😂 sanırım bizimde fazla hissetmekten mi olmuyor ki acaba
Htc-28 efeninannesi_nur ben adet olmadan ögrendim zaten bekliyordum kasık agrım çok oluşmuştu hemen kan verip öğrenmiştim
Yavuzz Htc-28 hayırlı olsun sağlıkla alın kucağınıza insalalah ne kadar önce kan testi yaptınız adetten
Berfin3 efeninannesi_nur burnum hassaslasti koku alma konusunda ve aşırı göğüs hassasiyetim oldu ağrıyordu. Adetim 1 gün gecikti öyle öğrendim ama içime doğmuştu
Duygutemizalp efeninannesi_nur adete 1 hafta kala göğüs ağrısı yumurtalık ağrısı oldu adetime 2 gün kala hamile olduğumu öğrendim