Morvy tgba22 ben bugün detaylıya girdim benim 38 çıktı doktoruma sordum oda 25 altı olmaması gerekiyor dedi bence sorun yoktur🙏🏻
Babyyyymother tgba22 evet normal zaten seninki şuan dediğim gibi dinlenip daha da dikkat edersen uzuyorda hatta insallah hep normal seyreder ben dikişli olduğum için daha çok dikkat ediyorum 🙏
msa06 tgba22 20 haftada vajinal muayene yapıp açıklık rutin olarak ölçülüyor mu yoksa sizin bir sikayetiniz oldu da mı ölçtü merak ettim benim ilk gebeliğim de
tgba22 msa06 açıklık yok ki bende detaylıda ölçüldü benim bi de gittigim bi doktor ölçmüştü rahim agzı kapalı dedi benim