Urs-19 dikis hic acımıyor atilirkende belden uyusturma yapıyorlar hic anlamiyorsun merak etme ağrılı acili bir işlem değil sonrada zaten agri kesici serum fln takıyorlar fitil veriyorlar 1 gecede yatiyorsun sonra da evde yatmaya dinlenmeye devam o igneyi bilmezmiyim 8.haftamda bi başladım o igneye 15 de dikis atıldı 21. Haftama kadar o igneyi vuruldum 🙄